środa, 28 września 2016

Moje miejsca w sieci - blogi 2/2



Czas leci, znowu miesiac mnie tu nie było. Bardzo intensywny miesiąc, mam o czym pisać! :)
Kilka kolejnych postów właśnie powstaje, a tymczasem... czas najwyższy na część drugą posta o fajnych blogach :)

Jest to obecnie jeden z najpopularniejszych, polskich blogów o minimaliźmie. Ja czytałam go, kiedy jeszcze taki nie był i zawdzięczam mu spore porządki w głowie i mieszkaniu. Jeśli jakimś cudem, nie znacie bloga Kasi, to koniecznie do niej zajrzyjcie.


Myślę, że Kasia jest osobą, której różne fajne rzeczy w życiu się udały. Zdecydowanie wie czego chce, ma swój własny styl, który bardzo mi się podoba, jest odważna i szczera. Jej blog jest dopracowany i zawiera same rzetelne informacje.
Zaglądam tam zawsze kiedy potrzebuję motywacyjnego kopniaka, nie tylko w kwestii porządkowania szafy i mieszkania - oto jeden z moich ulubionych postów, 'nie na temat' ;) -> CLICK

Na bloga Merely Susan trafiłam przypadkiem i z miejsca zakochałam się w jej akwarelach.
Udało mi się nawet poznać autorkę osobiście w lipcu, przy okazji jednych z licznych targów, odbywajacych się pod chmurką. Okazała się być bardzo młodą, skromną osóbką, a jej dzieła na żywo zachwyciły mnie jeszcze bardziej. Od tamtej pory śledzę wszelkie nowości i chętnie obwiesiłabym nimi wszystkie swoje ściany.


U Zuzi można także kupić przepiękne zakładki do książek, kalendarze i notesy - wszystko z jej przecudnymi pracami.

Mam lekką obsesję na punkcie zdrowej kuchni, fajnych przepisów i przemycania do jedzenia niecodziennych składników. Moje półka z książkami kulinarnymi wprost się ugina, mam tu samych zaufanych i sprawdzonych autorów. Uwielbiam przeglądanie moich zasobów w poszukiwaniu czegoś pysznego, co można zrobić np. ze śliwek. Kiedy tak szukam, szukam i nic, przenoszę się wkońcu z tymi poszukiwaniami do sieci. Zaglądam tylko w dwa miejsca, ale zawsze znajduję dokładnie to o co mi chodziło. Nie mam pojęcia jak to się dzieje, ale zawsze tak jest.
Oto te miejsca, wspaniałe kobiety, cudowne zdjęcia i pełne pasji przepisy:



Będę wdzięczna za podesłanie mi Waszych ulubionych blogów, drodzy Zaglądacze :)

Miłej lektury!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i pozostawienie po sobie śladu. Zapraszam ponownie :)